DATE: 27 DE OCTUBRE DE 2017
GOOD AFTERNOON MY CHILDREN
A CONTINUACIÓN PUBLICO EL TALLER DE REFUERZO PARA EL CUARTO BIMESTRE.
POR FAVOR DESARROLLARLO Y ENTREGARLO PARA EL DÍA DE LA EVALUACIÓN DE INGLÉS.
GOOD LUCK!!!
CLICK HERE
DATE: 19 - 09 - 17
GOOD MORNING MY STUDENTS.
PARA LA SEMANA CULTURAL TENDREMOS EL DÍA LUNES 25 DE SEPTIEMBRE DE 2017 EL ENGLISH DAY, COMO YA SE HABÍA INFORMADO EN LA CIRCULAR QUE SE ENVÍO LA SEMANA PASADA.
PARA ESTE DÍA LOS NIÑOS Y NIÑAS DEBEN TRAER UN SHORT DE CUALQUIER COLOR Y UNA CAMISA TAMBIÉN DE CUALQUIER COLOR.
DEBEN VENIR BIEN ARREGLADITOS, LAS NIÑAS BIEN PEINADITAS CON UNA TRENZA EN CUALQUIER FORMA Y LOS NIÑOS BIEN PEINADOS.
POR FAVOR NO OLVIDEN SEGUIR PRACTICANDO LA CANCIÓN QUE HEMOS VENIDO ENYANDO EN LAS CLASES.
DATE: 11-09-2017
TOPIC
ACTION
1) VOCABULARY ( ACTIVITIES, EQUIPMENT, EMOTIONS, EXTREME SPORTS )
2) STRUCTURES ( Let´s go snorkeling / horseback riding ! )
( Great idea ! I love....... )
( Sorry, I don´t like .....)
( Do you have a............................? Yes I do / No I don´t
( What are you fond of ...............? I´m fond of............
3) PHONICS
4) ACTIVITIES IN CLASS
5) REVIEW UNIT 8
DATE: 11-09-2017
TOPIC
FEELINGS
UNIT 7
1) VOCABULARY (ACTIONS / EMOTIONS )
2) STRUCTURE ( Why are you crying? I´m crying because I´m sad )
( Why is she / he crying? She is crying because he´s / She´s sad )
( What´s the matter? )
( How do you feel? )
( What makes you feel nervous? )
3) PHONICS
4) ACTIVITIES IN CLASS
5) REVIEW UNIT 7
IV BIMESTER
30-08-2017
GOOD EVENING MY CHILDREN
A CONTINUACIÓN LES DEJO LA LETRA Y EL VÍDEO DE LA CANCIÓN QUE NOS VAMOS A APRENDER PARA NUESTRO ENGLISH DAY.....
BYE BYE
CLICK HERE
25-08-2017
GOOD AFTERNOON
A CONTINUACIÓN LES DEJO EL TALLER DE REFUERZO DEL TERCER BIMESTRE
TODOS DEBEN PRESENTARLO EL DÍA DE LA EVALUACIÓN DE INGLÉS
BYE BYE
CLICK HERE
GOOD AFTERNOON MY DEAR CHILDREN
LET´S SEE THE NEXT VIDEO TO REVIEW PREPOSITIONS
DATE: 08th, August, 2017
TOPIC: PREPOSITIONS OF PLACE
ORAL PRACTICE IN CLASS
DATE: 18 de julio de 2017
HELLO MY DEARS
LOOK THE FOLLOWING VIDEO
TOPIC: JOBS (WHAT DO YOU WANT TO BE)
SOCIALIZACIÓN EN CLASE
GOOD MORNING MY CHILDREN
DATE: JULIO 18 DE 2017
TOPIC: JOBS (PROFESSIONS)
MAKE THE EXERCISES
CLICK HERE
WELCOME TO THE 3rd BIMESTER
05 DE JULIO DE 2017
UNIT 5
JOBS
OBJECTIVES
To talk and ask about different occupations
To use I want to be..... He / She wants to be
1. Occupations : builder, firefighter, police officer, basketball player, movie star, ballet dancer,
astronaut, singer, model, journalist, photographer, carpenter, mechanic, lawyer, athlete.
2. Structures: What do you want to be? ......
What does she want to be? ......
I don´t want to be a......
She / He doesn´t want to be.....
Do you want to be a........?
Yes she does / No she doesn´t
3. Phonics
4. Exercises , songs, role play, dialogues
5. Review unit 5
IN THE RAIN FOREST
OBJECTIVES
To talk about features in a landscape
To ask about where things are
To use could you.....? / I could / Couldn´t
1. NATURE: Hut, bridge, nest, waterfall, valley, mountain, vines, lake, sea, coast, hills
2. PREPOSITIONS: Around, through, toward, past
3. STRUCTURES: Where is / are the ........?
It´s / They´re over the mountain
It´s / They're across the bridge
It´s / They´re near the.....
It´s / They´re between.....
Could you walk................?
Yes I........
I could.........
4. PHONICS
5. EXERCISES, WORKBOOK, GAMES, DIALOGUES
6. Review unit 6
19-05-2017
GOOD EVENING....
A CONTINUACIÓN PUBLICO LOS TALLERES BIMESTRALES DE REFUERZO
SEE YOU.....
DATE: 10-05-2017
TOPIC: my week
GOOD AFTERNOON
look at the following video
about what do you do....
DATE: 20-04-2017
TOPIC: THE WEATHER
TOPIC: THE WEATHER
Good afternoon my dear students
A continuación les dejo el video de la canción que cantamos en clase
vamos a aprenderla de memoria
WELCOME TO SECOND BIMESTER
UNIT 3
TOPICS
THE SEASONS
1) VOCABULARY
Weather: warm, humid, wet, stormy, lightning, thunder, temperature, degrees.
Activities: go camping, go water skiing, go hiking, go snowboarding
Seasons: spring, summer, fall, winter.
2) STRUCTURES
What´s the weather like today?
What´s the temperature today?
I we, they go, he goes, she goes.
3) ACTIVITIES IN CLASS
4) PHONICS
5) REVIEW.
UNIT 4
TOPICS
MY WEEK
1) VOCABULARY
ACTIVITIES: Have music lessons, have ballet lessons, do karate, do gymnastics, practice
the piano, practice the violin, learn to draw, learn to cook, study English, study math.
TIME: Morning, midday, afternoon, evening, 2:15, a quarter after 2, 2:30, half past 2,
2) STRUCTURES
What do you do....?
I have ......
What does he/she.....
When do yo have......?
I have.......
When does he/she
3) ACTIVITIES IN CLASS, DIALOGUES, EXERCISES, PLAYS
4) PHONICS
5) REVIEW
WELCOME
2nd BIMESTER
18-04-2017
16-03-2017
BUENOS DÍAS MIS NIÑOS A CONTINUACIÓN LES PUBLICO EL TALLER DE REFUERZO Y /O RECUPERACIÓN BIMESTRAL. DAR CLICK AQUÍ
BUENAS TARDES MIS NIÑOS, A CONTINUACIÓN LES DEJO EL VIDEO DE FREE TIMES
EL TEMA QUE ESTAMOS VIENDO. REPASEN EL VOCABULARIO Y LA PRÓXIMA
SEMANA CONTINUAMOS CON EL TEMA.
BYE BYE. TEACHER MAGDA.
24-02-2017
BUENAS TARDES NIÑOS. LES DEJO EL TALLER, POR FAVOR IMPRIMIRLO Y REALIZARLO, BYE BYE. TEACHER MAGDA S.
DAR CLICK AQUÍ
BUENOS DÍAS MIS NIÑOS A CONTINUACIÓN LES DEJO UN PEQUEÑO JUEGO PARA QUE SE DIVIERTAN. BYE BYE. TEACHER MAGDA S.
FECHA: 02-03-2017
TEMA : JUEGOS INTERACTIVOS SOBRE LOS ANIMALES
dar click aquí
Welcome Miss Magda, We are really happy to have the chance to learn English with you, thank you very much for the time you spend with our childrens
ResponderEliminarHello teachers
ResponderEliminarhello teacher
ResponderEliminarhola
ResponderEliminarhello teacher
ResponderEliminarhello teacher soy jeremmy
ResponderEliminarHello Teacher!!
ResponderEliminarCual es el video que tenemos que mirar.
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
ResponderEliminarbuenos dias Teacher
ResponderEliminarAun no se encuentra el video en linea.
ResponderEliminarsi no beo nada
ResponderEliminarhol salome
Eliminarhola sara
EliminarHOLA
Eliminarteacher no veo el video
ResponderEliminarYA PUEDEN OBSERVAR EL VIDEO MIS NIÑOS, TUVE UN PEQUEÑO INCONVENIENTE CON EL INTERNET. GRACIAS
ResponderEliminarhello profe
ResponderEliminarya vi el video
ResponderEliminarEste comentario ha sido eliminado por el autor.
ResponderEliminarBuenas tardes profe ya vi el video
ResponderEliminarhola teacher
ResponderEliminarEste comentario ha sido eliminado por el autor.
ResponderEliminarhola profe como estas te mando este mensaje para que sepas que yo ingerse a este blog y vi el video.
ResponderEliminarHola teacher buenas tardes, no he podido solucionar la sopa de letras porque las palabras no coinciden por error en algunas letras.
ResponderEliminarya lo revise y lo arregle, no hay problema.
ResponderEliminarHola eacher magda lo que nos dejaste en el blog dode esta, no hay nada...
ResponderEliminarsi johan abajo
Eliminarprofe el juego no me carga
ResponderEliminarHELLO TEACHER MAGDA
ResponderEliminarhola teacher
ResponderEliminarhola profe
ResponderEliminarhola profe
ResponderEliminarhola
ResponderEliminarcomo tevá profe :)
ResponderEliminarHola Profe
ResponderEliminarComo tas
ResponderEliminarHOLA TEACHER SOY SARA YA VI EL VIDEO Y DESARROLLE LA ACTIVIDAD
ResponderEliminarhola teacher soy Ramón ya hice la homework
ResponderEliminarhello Teacher. I am Nicole. I see the video. Thanks
ResponderEliminarOK . MY CHILDREN. VERY GOOD...
ResponderEliminarteaher lla i el video
ResponderEliminar:):):):(:(:(
ResponderEliminarteacher ya hice el ejercicio
ResponderEliminarhola profe
ResponderEliminarhola
ResponderEliminarhola profe... te confirmo que ya realice todo
ResponderEliminarhola profe soy adrian
ResponderEliminar