CUARTO








DATE:   27 DE OCTUBRE DE 2017


GOOD AFTERNOON MY CHILDREN


A CONTINUACIÓN PUBLICO EL TALLER DE REFUERZO PARA EL CUARTO BIMESTRE.
POR FAVOR DESARROLLARLO Y ENTREGARLO PARA EL DÍA DE LA EVALUACIÓN DE INGLÉS.


GOOD LUCK!!!


CLICK HERE







DATE: 19 - 09 - 17

GOOD MORNING MY STUDENTS.

PARA LA SEMANA CULTURAL TENDREMOS EL DÍA LUNES 25 DE SEPTIEMBRE DE 2017 EL ENGLISH DAY,  COMO YA SE HABÍA INFORMADO EN LA CIRCULAR QUE SE ENVÍO LA SEMANA PASADA.

PARA ESTE DÍA LOS NIÑOS Y NIÑAS DEBEN TRAER UN SHORT DE CUALQUIER COLOR Y UNA CAMISA TAMBIÉN DE CUALQUIER COLOR. 

DEBEN VENIR BIEN ARREGLADITOS,  LAS NIÑAS BIEN PEINADITAS CON UNA TRENZA EN CUALQUIER FORMA Y LOS NIÑOS BIEN PEINADOS.

POR FAVOR NO OLVIDEN SEGUIR PRACTICANDO  LA CANCIÓN QUE HEMOS VENIDO ENYANDO EN LAS CLASES.












DATE: 11-09-2017

TOPIC

ACTION

1) VOCABULARY ( ACTIVITIES,  EQUIPMENT, EMOTIONS, EXTREME SPORTS )

2) STRUCTURES ( Let´s go snorkeling / horseback riding ! )
                               ( Great idea ! I love....... )
                               ( Sorry,  I don´t like .....)
                               ( Do you have a............................?  Yes I do /  No I don´t
                               ( What are you fond of ...............? I´m fond of............

3) PHONICS

4) ACTIVITIES IN CLASS

5) REVIEW UNIT 8







DATE: 11-09-2017

TOPIC

FEELINGS

UNIT 7


1) VOCABULARY (ACTIONS / EMOTIONS )

2) STRUCTURE ( Why are you crying?  I´m crying because I´m sad )
                             ( Why is she / he crying?  She is crying because he´s / She´s sad )
                             ( What´s the matter? )
                             ( How do you feel? )
                             ( What makes you feel nervous? )
           
3) PHONICS

4) ACTIVITIES IN CLASS

5) REVIEW UNIT 7








IV BIMESTER






30-08-2017

GOOD EVENING MY CHILDREN


A CONTINUACIÓN LES DEJO LA LETRA Y EL VÍDEO DE LA CANCIÓN QUE NOS VAMOS A APRENDER PARA NUESTRO ENGLISH DAY.....

BYE BYE

CLICK HERE








25-08-2017

GOOD AFTERNOON


A CONTINUACIÓN LES DEJO EL TALLER DE REFUERZO DEL TERCER BIMESTRE

TODOS DEBEN PRESENTARLO EL DÍA DE LA EVALUACIÓN DE INGLÉS


BYE BYE


CLICK HERE








GOOD AFTERNOON MY DEAR CHILDREN

LET´S SEE THE NEXT VIDEO TO REVIEW PREPOSITIONS

DATE:  08th, August, 2017

TOPIC:  PREPOSITIONS OF PLACE

ORAL PRACTICE IN CLASS









DATE:  18 de julio de 2017

HELLO MY DEARS

LOOK THE FOLLOWING VIDEO

TOPIC:   JOBS  (WHAT DO YOU WANT TO BE)

SOCIALIZACIÓN EN CLASE







GOOD MORNING MY CHILDREN            


DATE:  JULIO 18 DE 2017

TOPIC:  JOBS (PROFESSIONS)

MAKE THE EXERCISES


SOCIALIZACIÓN EN CLASE



CLICK HERE













WELCOME TO THE  3rd  BIMESTER

05 DE JULIO DE 2017


UNIT 5


JOBS

OBJECTIVES

To talk and ask about different occupations
To use I want to be.....  He /  She wants to be



1.  Occupations :  builder,  firefighter,  police officer,  basketball player,  movie star,  ballet dancer,
     astronaut,  singer,  model,  journalist,  photographer,  carpenter,  mechanic,  lawyer,  athlete.

2.  Structures:  What do you want to be? ......
                         What does she want to be? ......
                         I don´t want to be a......
                         She / He doesn´t  want to be.....
                         Do you want to be a........?
                         Yes she does / No she doesn´t


3.  Phonics

4.  Exercises ,  songs,  role play,  dialogues

5.  Review unit  5

                         


UNIT 6



IN THE RAIN FOREST


OBJECTIVES


To talk about features in a landscape

To ask about where things are

To use could you.....?  /  I could  /  Couldn´t



1.  NATURE:  Hut,  bridge,  nest,  waterfall,  valley,  mountain,  vines,  lake,  sea,  coast,  hills

2.  PREPOSITIONS:  Around,  through,  toward,  past

3.  STRUCTURES:   Where is / are the ........?
                                   It´s /  They´re  over the mountain
                                   It´s /  They're across the bridge
                                   It´s /  They´re  near the.....
                                   It´s /  They´re between.....
                                   Could you walk................?
                                   Yes I........
                                   I could.........

4. PHONICS

5. EXERCISES,  WORKBOOK,  GAMES,  DIALOGUES

6. Review unit 6












19-05-2017

GOOD EVENING....

A CONTINUACIÓN PUBLICO LOS TALLERES BIMESTRALES DE REFUERZO

SEE YOU.....








DATE:  10-05-2017
TOPIC:  my week

GOOD AFTERNOON

look at the following video
about what do you do....






DATE:   20-04-2017

TOPIC:  THE WEATHER

Good afternoon my dear students

A continuación les dejo el video de la canción que cantamos en clase
vamos a aprenderla de memoria








WELCOME TO SECOND BIMESTER



UNIT 3


TOPICS


THE SEASONS


1)   VOCABULARY

     Weather:  warm, humid, wet, stormy, lightning, thunder, temperature, degrees.

     Activities:  go camping, go water skiing,  go hiking,  go snowboarding

     Seasons:  spring,  summer,  fall,  winter.


2)   STRUCTURES

     What´s the weather like today? 
     What´s the temperature today?
     I we,   they go,  he goes,  she goes.


3)   ACTIVITIES IN CLASS
     
4)    PHONICS

5)    REVIEW.




UNIT 4


TOPICS


MY WEEK




1) VOCABULARY 

     ACTIVITIES:  Have music lessons,  have ballet lessons,  do karate,  do gymnastics,  practice 
     the piano,  practice the violin, learn to draw,  learn to cook,  study English,  study math.
    
     TIME:  Morning,  midday,  afternoon,  evening,  2:15,  a quarter after 2,  2:30,  half past 2,
     

2) STRUCTURES

    What do you do....?
    I have ......
    What does he/she.....
    When do yo have......?
    I have.......
    When does he/she

3)  ACTIVITIES IN CLASS,  DIALOGUES,  EXERCISES,  PLAYS

4)  PHONICS

5)  REVIEW
    

   

WELCOME


2nd BIMESTER

18-04-2017





16-03-2017

BUENOS DÍAS MIS NIÑOS A CONTINUACIÓN LES PUBLICO EL TALLER DE REFUERZO Y /O  RECUPERACIÓN  BIMESTRAL.   DAR CLICK AQUÍ





BUENAS TARDES MIS NIÑOS,  A CONTINUACIÓN LES DEJO EL VIDEO DE FREE TIMES
EL TEMA QUE ESTAMOS VIENDO.  REPASEN EL VOCABULARIO Y LA PRÓXIMA 
SEMANA CONTINUAMOS CON EL TEMA.

BYE BYE.  TEACHER MAGDA.









24-02-2017



BUENAS TARDES NIÑOS.  LES DEJO EL TALLER,   POR FAVOR IMPRIMIRLO Y REALIZARLO,   BYE  BYE.   TEACHER MAGDA  S.





DAR CLICK AQUÍ




BUENOS DÍAS MIS NIÑOS A CONTINUACIÓN LES DEJO UN PEQUEÑO JUEGO PARA QUE SE DIVIERTAN.   BYE  BYE.  TEACHER MAGDA  S.

FECHA: 02-03-2017
TEMA :  JUEGOS INTERACTIVOS SOBRE LOS ANIMALES



dar click aquí

47 comentarios:

  1. Welcome Miss Magda, We are really happy to have the chance to learn English with you, thank you very much for the time you spend with our childrens

    ResponderEliminar
  2. hello teacher soy jeremmy

    ResponderEliminar
  3. Hello Teacher!!
    Cual es el video que tenemos que mirar.

    ResponderEliminar
  4. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  5. Aun no se encuentra el video en linea.

    ResponderEliminar
  6. YA PUEDEN OBSERVAR EL VIDEO MIS NIÑOS, TUVE UN PEQUEÑO INCONVENIENTE CON EL INTERNET. GRACIAS

    ResponderEliminar
  7. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  8. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  9. hola profe como estas te mando este mensaje para que sepas que yo ingerse a este blog y vi el video.

    ResponderEliminar
  10. Hola teacher buenas tardes, no he podido solucionar la sopa de letras porque las palabras no coinciden por error en algunas letras.

    ResponderEliminar
  11. ya lo revise y lo arregle, no hay problema.

    ResponderEliminar
  12. Hola eacher magda lo que nos dejaste en el blog dode esta, no hay nada...

    ResponderEliminar
  13. HOLA TEACHER SOY SARA YA VI EL VIDEO Y DESARROLLE LA ACTIVIDAD

    ResponderEliminar
  14. hola teacher soy Ramón ya hice la homework

    ResponderEliminar
  15. hello Teacher. I am Nicole. I see the video. Thanks

    ResponderEliminar
  16. teaher lla i el video

    ResponderEliminar
  17. hola profe... te confirmo que ya realice todo

    ResponderEliminar