SEGUNDO C






GOOD AFTERNOON MY CHILDREN........ GOD BLESS YOU

A CONTINUACIÓN LES DEJO EL TALLER DE REFUERZO DEL CUARTO BIMESTRE.
POR FAVOR DESARROLLARLO Y ENTREGARLO EL DÍA DE LA EVALUACIÓN DE INGLÉS.         BYE  BYE.....   TH.  MAGDA










DATE:  02 October,  2017

TOPIC:   THE CLOTHES.    Let´s   see the next video about the clothes


Good mornind sweet children

SOCIALIZACIÓN EN CLASE.












DATE:  11 - 09 - 2017

TOPIC:    THE WEATHER


UNIT 8






1. VOCABULARY :  ( ADJECTIVES,  DAYS OF THE WEEK )

2. STRUCTURES:  ( Do you like cloudy days? Yes, I do / No I don´t )
                                 ( I like........  I don´t like )
                                 ( What day is today?  It´s.................. )
                                 ( What´s the weather like? ................. )

3. PHONICS

4. ACTIVITIES IN CLASS

5. REVIEW UNIT 8






DATE:   11- 09 - 2017


TOPIC :  CLOTHES


UNIT 7






1.  CLOTHES VOCABULARY

2.  STRUCTURES  (  I´m wearing a............   I´m not wearing..............)
                                  ( What  do you want? ......... I want a...............)
                                  ( Do you want a..............?  .......Yes I do /  No I don´t. )

3.  PHONICS

4.  ACTIVITIES IN CLASS:  Exercises,  games, songs

5.  REVIEW UNIT 7







IV  BIMESTER











GOOD MORNING

A CONTINUACIÓN LES DEJO EL TALLER DE REFUERZO DEL TERCER BIMESTRE
POR FAVOR ENTREGARLO EL DÍA QUE SE REALICE LA EVALUACIÓN DE INGLÉS










Good afternoon.

TOPIC:  food

DATE: 08 de agosto

Let´s see the video...... To improve our english.......bye bye

Socialización en clase.









TEMA:  THE ANIMALS

FECHA DE PUBLICACIÓN:  17 de julio de 2017

FORMA DE ENTREGA:  SOCIALIZACIÓN EN CLASE

1.   GOOD MORNING MY LITTLE CHILDREN,  VAMOS A REFORZAR EL TEMA THE ANIMALS,  POR MEDIO DE UN JUEGO.   BYE  BYE

 Dar click aquí 






17 - 07 - 2017

GOOD MORNING

A CONTINUACIÓN LES DEJO UN VIDEO SOBRE EL VOCABULARIO
VISTO EN CLASE DE LOS ANIMALES
PARA QUE PRACTIQUEN SU PRONUNCIACIÓN Y  LOS
APRENDAN DE MEMORIA
BYE  BYE

TH. MAGDA


UNIT 5 
(THE ANIMALS)











WELCOME TO 3rd  BIMESTER
05 DE JULIO DE 2017





TOPICS

UNIT 5

ANIMALS


1.  FARM ANIMALS:  COW,  GOAT,  CHICKEN,  TURKEY,  DUCK,  SHEEP,  HORSE.

2.  WILD ANIMALS:  BAT,  CROW,  SKUNK,  OWL,  FOX


3.  STRUCTURES:  WHAT THIS /  THAT?  IT HAS.......
                                    IS IT SMALL? .......  YES IT IS /  NO IT ISN´T
                                    IS IT A BAT?.....
                                    ARE THE BATS BIG? ......


4.  PHONICS

5.  GAMES,  ROLE PLAYS

6.  REVIEW UNIT 5




UNIT 6

FOOD



1.  FOOD ITEMS:  Pizza,  chicken,  fish,  rice,  eggs,  burgers,  hot dogs,  apples,  bananas,  pineapple,  coconut,  pumpkin,  corn,  toast,  cereal,  grapes,  beans,  raisins,  nuts.

2. STRUCTURES:   WHAT´S  YOUR FAVORITE FOOD?
                                    MY FAVORITE FOOD IS......
                                    I LIKE......  I DON´T LIKE......
                                    HE / SHE LIKES .......  SHE / HE DOESN ´T LIKE.....
                                    DOES HE / SHE LIKE.....?   
                                    YES HE / SHE DOES   /   NO SHE /HE DOESN´T 

3. PHONICS


4. EXERCISES,  GAMES,  ROLE PLAYS,   LISTENING,  SPEAKING


5. REVIEW UNIT  6









24-05-2017

GOOD MORNING MY DEAR
A CONTINUACIÓN LES DEJO EL TALLER DE REFUERZO
BIMESTRAL

BYE BYE 







09-05-2017

TEMA:  MY FACE

HOLA MIS NIÑOS
A CONTINUACIÓN  LES DEJO UN CORTO VIDEO SOBRE
LAS PARTES DE LA CARA 
EL TEMA QUE INICIAMOS ESTA SEMANA








25-04-2017
TEMA:  MOVE YOUR BODY
I CAN,  I CAN´T

BUENAS TARDES MIS NIÑOS
A CONTINUACIÓN LES DEJO UN VIDEO
SOBRE EL TEMA DE LA SEMANA










WELCOME TO  2nd Bimester





2nd   BIMESTER


UNIT 3

TOPICS



MOVE YOUR BODY



1)  VOCABULARY

BODY MOVEMENTS:  Touch, wave,clap, point, shake, stamp, move, nod

ACTIONS:  Jump, swim, dance, climb, swing, stand on your head, do cartwheels, do the splits.


2) STRUCTURES

Can you jump?  Yes I can. /  No, I can´t
Can he/she jump?  Yes, she/he can.  / No, he/she can´t


3)  EXERCISES, ACTIVITY IN CLASS,  PLAYS

4)  PHONICS

5)  REVIEW


UNIT 4


TOPICS

MY FACE




1)  VOCABULARY


PARTS OF THE BODY:   Face, eyes, ears, nose, mouth, hair, 

HAIRSTYLES: long, short, curly, straight, dark, blond, neat, messy


2)  STRUCTURES

I have,  she/he  has

Do you have......?

Yes I do,  No I don´t

Does she/he have.......?

Yes, she/he does........,   No she/he doesn´t

He/She has........,  His/Her........


3)  MAKE EXERCISES,  VIDEOS,  PLAYS,  ACTIVITIES IN CLASS

4)  PHONICS







2nd  BIMESTER
18-04-2017






22-03-2017

BUENOS DÍAS MIS NIÑOS,  A CONTINUACIÓN LES DEJO EL
TALLER DE REFUERZO DEL PRIMER BIMESTRE   
DAR CLICK  AQUÍ




BUENOS DÍAS MIS NIÑOS DE SEGUNDO.
LES DEJO EL SIGUIENTE VIDEO PARA LO OBSERVEN Y APRENDAN MAS SOBRE 
LA HORA EN INGLES Y LA PONGAN EN PRÁCTICA.  BYE BYE
TH. MAGDA










24-02-2017

BUENAS TARDES MIS NIÑOS

A CONTINUACIÓN LES DEJO UN TALLER PARA REPASAR LA UNIDAD 1
POR FAVOR LO IMPRIMEN,  LO REALIZAN Y ME LO PRESENTAN.
BYE BYE.

TEACHER MAGDA 


Dar click AQUI



07-03-2017

MUY BUENOS DÍAS MIS NIÑOS.

LES DEJO UN CORTO VÍDEO SOBRE EL TEMA QUE ESTAMOS VIENDO

´THE FAMILY¨

BYE BYE


TEACHER MAGDA S.














1 comentario: